the 'RECIPE'

Thursday, May 16, 2013

MEMOIRS WITH G3 :PART 1

setelah setahun penat bercucuk tanam di Pusat Sains Asasi Pertanian UPM akhirnya semuanya berakhir,maklumlah kan sains pertanian mestilah semua orang ingat bercucuk tanam tapi sebenanye takpun nama aje sains petanian tapi pertanian sikit sikit pulak.tapi sebenanye lepas belajar pertanian ni baru aku sedar seronok sebenanye pertanian ni seronok tambah tambah bila belajar bersama tuan harun,dr wan dengan dr alamak terlupa *maklumlah dah satahun kan =O.

okay straight to the story of memoir as ASPer okay firstly i want to focus on memoirs dengan kawan kawan sekelas yang awesome dan kadang kadang acah acah awesome.okay okay kita mula dari sesi perkenalan eh.mula mula tahu masuk kuliah 3 ni aku macam omgee tak ade kawan woi!!so time gather gather tu tengok lah muka satu satu alahai semua macam bosan aje maklumlah semua baru baru kan.so time tu aku memang ada satu je kawan wong wong dan wong *alamak tetiba terfikir pulak kalau sampai sekarang aku baik dengan wong pasti 4 flat eh* masa nak lantik president kuliah datanglah seorang makhluk yang bernama karim yang telah melantik diri sendiri *first impression pelik aje budak ni* okay maaf ye karim

okay petang tu ada gather gather lagi dekat bukit ekspo masa nak cari kawan again kawan pertama yang aku jumpa wong dan wong dan wong.nampak betapa kuat pesahabatan aku dengan wong nampak.okay kali ni mesti kena buat cheers.aku memang pasif sikit masa ni aku just ikut aje bantah tak ikut pun tidak *dengar masam loser kan tapi aku okay* dalam masa ni semua orang dah macam start berkawan tapi aku stay dengan wong,masa tu aku nampak bell *macam belagak* syu *muka macam susah aje nak senyum* jia *hoi kerek muka dia ni* yang peliknya tak perasan pun meyna mira su dengan paen.ya ya ya yang aku kenal wong.haha wong patut bebangga kalau baca entry ni tapi mustahilah.

okay malas lah nak cerita pepanjang bosan sebananye sem satu ni,yang penting sepanjang sem 1 aku tak kenal orang dan aku pasti orang pun tak kenal aku *yakin* sebabnye aku ni pendiam pemalu lemah lembut =O kalau tak pecaya tanya wong 

okay ini gambar sem satu bersama kawan kawan kuliah yang dulu aku dengan meyna gelarkan *kelas termenung*

No comments: